Čo je Culture Mapping & Designing?

 

  • Firemná kultúra je vlastne osobnosť firmy. Sú to jej presvedčenia, hodnoty a činy.
  • Riadi všetko, čo zamestnanci robia i čo nerobia – ako riešia problémy, ako komunikujú navzájom či s klientom, ako sa stavajú k inováciám, šetreniu či produktivite.
  • Podniková kultúra určuje, ako sa firme bude dariť - je príčinou firemného úspechu či zlyhania.

Pre koho je toto riešenie vytvorené?

 

Pre firmy, ktoré si kladú napríklad tieto otázky:

  • Aký je skutočný obraz o firme, ktorý majú zamestnanci v hlave?
  • Ako sú deklarované hodnoty naozaj žité vo firme?
  • Ako hodnoty ľudí ladia s hodnotami firmy?
  • Čo si ľudia o firme myslia a ani nevedia, že si to myslia ale konajú podľa toho

Ako to prebieha?

 

  • Spoločne s vedením firmy zadefinujeme zámer mapovania ich firemnej kultúry
  • Následne zmapujeme firemnú kultúru z pohľadu  zamestnancov – formou workshopu
  • Navrhneme konkrétne kroky na ceste k želanej firemnej kultúre a pomôžeme ich zrealizovať  

Čo Vám to prinesie?

  • Mapu firemnej kultúry, ktorá skúma, nakoľko sú deklarované firemné hodnoty skutočne žité.
  • Zmapovanie súčasnej i nadizajnovanie želanej firemnej kultúry – teda návrh opatrení formou konzultácií alebo workshopu.
  • Pochopíte, akú kultúru vaši zamestnanci skutočne žijú a dostanete konkrétne nástroje, ako ju premeniť na takú, aby bola v súlade s hodnotami, ktoré požadujete
  • Silnejšiu značku a hrdosť aj vo vnímaní zamestnancami - interné posilnenie značky zamestnávateľa
  • Posilnenie spolupatričnosti u zamestnancov


Benjamin Button

Happy klient

Benjamin Button

„Hneď ako som začal formovať tím, vedel som, že ak chceme byť šťastnou firmou, mali by sme ňou byť ešte predtým, ako začneme. Lýdiu poznám už roky, a tak som ju zavolal na workshop a nemohol som si želať viac - videl som, ako chalanom v tíme, ktorí sú prudkí technici, otvára oči. Myslím, že sme postavili solídny základ pre to, aby sme robili to, čo nás baví spolu a s radosťou. Našli sme svoje "prečo" robíme najinteligentnejšiu kameru pre deti na svete, a nikdy by som neveril, že sa tieto individuálne motivácie dajú spojiť do jednej firemnej.“

Dominik Orfanus

Dominik Orfanus

Chief Experience Officer at Benjamin Button

Chcete sa dozvedieť viac?

Napíšte nám:

Odoslať