Rečníci

Michal Pastier

Kreatívny riaditeľ, ZARAGUZA digital
Ako vytvoriť inšpiratívne miesto pre prácu, o ktorom píšu aj svetové médiá
HAPPY co TALKS 16:55 - 17:10
Michal Pastier patrí s viac ako šiestimi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval medzi slovenských najoceňovanejších reklamných tvorcov.  Je zatiaľ jediným copywriterom zo Slovenska, ktorý získal ocenenie v kategórií online reklamy Cyber Young Lions z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete, Cannes Lions.
 
Michal je spolumajiteľom a kreatívnym riaditeľom online agentúry ZARAGUZA digital. ZARAGUZA sa stala už štyrikrát po sebe najoceňovanejšou digitálnou agentúrou na Slovensku podľa výsledkov národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec 2010, 2011, 2012 aj 2013. Získala dokonca už šesť hlavných online cien pre klientov ako Tatra banka, Martinus, alebo Dôvera.
 
Facebook zaradil v roku 2012 Zaraguzu medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie. Cena Silver Facebook Studio Award tak pribudla k celosvetovému Grand Prix na Telekom Media Awards za prácu pre T-Com a T-Mobile. Až 14 kampaní roka 2011 pre 7 rôznych klientov zbieralo ceny za kreativitu, ale aj efektivitu. Zaraguza bola finalistom Golden drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia… Niekoľkokrát o nej už písal aj prestížny TechCrunch. Kampaň Alcowebizer sa šíri v 150 krajinách a virálna B2B súťaž www.podeltesaouspech.sk sa stala svetovo najlepšou reklamou roka spomedzi všetkých kampaní európskych a US značiek Deutsche Telekomu.
 
Michal pomáha tvoriť komplexné kampane, ale aj atrakcie pre komunikáciu značiek v digitálnom prostredí. Od webov, súťažných hier, cez Facebook aplikácie, až po mobilné riešenia.
 
Na pastier.medialne.sk denne uverejňuje unikátne marketingové riešenia a tipy pre marketérov. Možno ho poznáte aj z týždenníka Trend, kde pravidelne vyberá a komentuje tie najlepšie reklamy z celého sveta.
 
Michal vyštudoval Katedru marketingovej komunikácie UK v Bratislave a je členom prezídia združenia tvorivých pracovníkov v reklame, ADC Slovakia. Podľa vlastných slov a výpovedí očitých svedkov sa ešte nikdy v živote nenudil.
Speaker image
1 Čo ste naposledy vytvorili?

Ráno návrh kreatívnej kampane pre banku, po obede sériu Facebook statusov pre technologickú firmu a riešenie do tendra na komunikáciu známeho nápoja. Večer som si nechal na vymýšlanie názvu novej značky urban oblečenia.

2 Ako sa najradšej tvorivo realizujete?

Keď dostaneme 20 strán zložitých informácii a s kreatívnym tímom ich zjednodušíme na jednu silnú kreatívnu ideu, ktorá funguje naprieč všetkými médiami a navyše ľudí baví.

3 Čo je vašou múzou?

Čím viac toho človek spozná, tým viac toho môže využiť. Preto za svoju múzu považujem neustálu chuť spoznávať a zažívať nové veci. Či už sú to stretnutia, knihy, dokumenty, cestovanie, alebo návšteva festivalu Burning Man, ktorá sa nám tento rok podarila.

4 Čo robíte, keď sa vám tvorivosť zasekne?

Vstanem od počítača, začnem sa prechádzať a predstavujem si situáciu, že prezentujem výsledky kampane, ktorú ešte len vymýšľam, akoby už bola zrealizovaná. Tento imaginárny výlet do budúcnosti funguje ako trik na myseľ a skutočne naštartuje riešenia.

5 Kedy cítite, že ste šťastný v práci?

Keď vám príde SMS od klienta, že ste mu kampaňou zachránili firmu a zamestnancov.

Close
O nás

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Quis, ad, voluptatibus eligendi alias amet laudantium nemo molestiae nobis eos suscipit tenetur minus rem qui earum velit mollitia tempora. Cupiditate, maxime.

Blog/Novinky

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Quis, ad, voluptatibus eligendi alias amet laudantium nemo molestiae nobis eos suscipit tenetur minus rem qui earum velit mollitia tempora. Cupiditate, maxime.